Marketingigazgatónk szerint a tömeges SMS-küldés a leghatékonyabb módszer a mobilmarketing kampány lebonyolításához. Brit tudósok szerint ugyanis a felhasználók egy évben 25 napnyi időtartamban nézik és nyomkodják bőszen az okos vagy kevésbé művelt mobiltelefonjukat, emellett azon interneteznek plusz még SMS üzeneteket küldenek, fogadnak, továbbítanak - és persze készítik tömegesen a szelfiket lehetetlen pózokban. A szöveges üzenetváltás Lloyd al-Bakar médiakutató monográfiája szerint valamelyest és átlagos adatokat véve alapul egyes országok viszonylatában népszerűbb még a telefonálásnál is, igaz, csak szezonálisan.

Ugyancsak marketingigazgatónk ragaszkodott ahhoz, hogy megtanuljuk ezt a definíciót:

A tömeges SMS-küldés nem egyéb, mint címlista alapján való nagy mennyiségű szöveges üzenet egyidejű kézbesítése mobil eszközre adatbázis alapján - márványtáblára illő szavak!